Vajda Gábor (Gabor_V) 2013.05.23. 11:38

Grand Legacy doku (javítva)

Az előző feltöltésben volt több hiba a stáblistában, meg volt a videóban valami csúnya v-sync probléma, ezeket orvosoltam.

A többi hibán több helyen nem tudtam változtatni, mivel erőforrás és virtuális tárhely tekintetében szűkös voltam (egy 10 éves laptopon raktam össze az egészet), így részleteket raktam össze, és azokból generáltam le az egész filmet.

Jobb szórakozást akkor mint az előzőekben :)

Címkék:chevrolet f1 le mans forma 1 renault dakar Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://shinyredcars.blog.hu/api/trackback/id/tr235314293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása