Vajda Gábor (Gabor_V) 2010.03.06. 16:46

Agyam megbomlik, veremtúlcsordulás

Tegnap igen jó napom kerekedett az index címlappal (de jó, hogy nem fejeztem be a kommunikációs fősulit :)), ennek örömére megosztanék veletek több dolgot is, amit korábban elkövettem.

Először, itt van angol nyelvű, kézírásos autós blogom, amiben az a jó, hogy bármikor, bárhol tudom mívelni (egyet még a WC-n is csináltam, aki kitalálja melyik, nyer egy "naugyét").

http://srcint.blogspot.com/

 

Aztán csináltam két rövidfilm forgatókönyvet, megint csak autókkal a főszerepben.

Az elsőt a Jalopniknak ajánlottam, bár Orosz Pétert leszámítva nem hatott meg senkit. Címe: "Drive into The Sunset" (hű, de eredeti).

Van még egy másik is, azt meg egyszerűen "The Bow"-nak kereszteltem el. Megfelelő kísérőzenét itt találtok hozzá, összetákoltam egy egyhúros gitárt, kisérletezgettem vele.

Végezetül pedig hadd ajánljak egy kis Vivaldit, a Négy Évszakra olasz autók hangját rakosgattam egyszerűen.

Kb. ennyi egyelőre.

Twitteren itt találtok meg: http://twitter.com/GeeHalen

 Ja, és ne felejtsétek el átnyálazni korábbi posztjaimat sem, van egy tonnányi VW-s meg hasonló.

Címkék:blog gitár angol vivaldi forgatókönyv jalopnik Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://shinyredcars.blog.hu/api/trackback/id/tr221814113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása