Egy sztori szerint valamikor a hatvanas években valahol Szibériában egy geológuscsoport a Föld kérgének tektonikus mozgásait megfigyelendő egy lyukat tervezett fúrni a középpont irányában, hogy ott szuperérzékeny mikrofonjaik segítségével hallgassák meg a lemezek tevékenységét. 14.4 km-nél azonban felpörgött a fúró, jelezvén hogy valami üregbe futott bele. Emellett a mérőműszerek azt mutatták, hogy a hőmérséklet meghaladta az
De most ahelyett, hogy ezt közzétenném, hallgassuk meg ezt:
Na igen, ez nem egy V8, de a lehetőségekből maximálisan kihozza a frászt. Így kell ráijeszteni a népre, az egészen biztos. Legyen bár boxer négyhengeres, azért ott duruzsol benne valami őserő. Nem az a tipikus nagytestű dinoszaurusz, hanem inkább a kisebb, szívósabb, túlélő alkatú, páncélos testű őshüllő hangja ez, aki ha felszívja magát rendesen, inkább így szól:
Persze vannak különböző vadlovak is, akik szabadon száguldanak a nagy prérin, fújtatnak és tajtékuk a megfeszülés és az erőnlét szinonimája lesz:
Az igazi versenyparipákat azonban sajnos ki kell herélni, ha maximális teljesítményre akarjuk sarkallni őket, viszont ekkor már csak a versenyre tudnak fókuszálni, 110 százalékot hoznak minden egyes futamon:
És ha már tényleg túllövik a ménest, az valahogy így hangzik:
Az új négyüteműek korában már nehéz igazi, vigyorgásra késztető hangokat kieregetni a kipufogókon, maximum egy köpcös kis mocorgást, ennek kompenzálására jönnek aztán a hatalmas hangrendszerek meg a gangszta-hiphop muzsikák, hiába, azért érezzük, hogy az igazi autó hangos, erre gyúrunk rá bármilyen eszközzel. Na de mit is kell tenni egy RAT esetében ilyenkor? Motorháztető repül, kipufogórendszer szintén, az alapjáratot meg jól levisszük, éppen hogy csak le ne fulladjon és mehet a krúúúúz…
Ez a cikk eredetileg a cult-hungarian.hu weboldalon jelent meg!