Vajda Gábor (Gabor_V) 2009.05.27. 17:32

Hibrid izom

Az amerikai izomautók iránti rajongásom odáig fajult, hogy elhatároztam, átmentem őket a jövőbe egy elméleti fejtegetés cikk formájában való megjelenésével. Vajon sikerülni fog a gyártóknak? Ha Ön egy autógyár marketingese, pláne kattintson a kép alatti linkre! Kommenteket itt lehet megtenni!

Link: www.testcar.hu/hu/gyorsitosav/090527-a-jovo-izomautoja.html

Címkék:audi tesla izom gazdaságos izomautó kombi környezetbarát chevrolet volt 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://shinyredcars.blog.hu/api/trackback/id/tr351147252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scalpel 2009.05.27. 20:24:54

Hát már bocsánat, de az elektromos autóknak jelenlegi formájukban semennyi létjogosultságuk sincs... ugyanúgy környezetkárosítók, csak máshol teszik azt, nem az utcán. A konnektorból kivehető elektromos energia sem csak úgy magától került oda. Kiszámolta már valaki, hogy mekkora áramtermelő kapacitás kell pluszban, ha minden autó konnektoros Li-ionos akksis hulladék lesz??? Azt meg mivel termelik meg, szén, olaj és gáz elégetésével, mert az atomenergia ellen tiltakoznak a nagyon zöldek, a fúziserőművet meg még én se fogom megélni... meg mekkora infrastruktúrális beruházásokat igényel majd pluszban, ha sokkal de sokkal több elektromos áramot kell majd a lakásokhoz szállítani. Stb, stb, stb...

Baromság az egész...

A cikkhez még annyit, hogy az új autósoldalhoz tényleg meg kell szerezni az olvasókat... ;)

Csak ne istenítsd annyira a jelenlegi áramos csodákat, mert ezek nem jók...

Sok sikert hozzá!

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2009.05.27. 21:58:25

@Scalpel: Természetesen tisztában vagyok azzal, hogy az elektromos áram nem önmagában nem old meg semmit, mint ahogy arra tettem célzást is, esetenként még környezetszennyezőbb is mint a szimpla benzines meghajtás, és idővel bizony sokkal drágább lesz.

A cikk mindössze arról szólna, hogy HA MÁR ezt erőltetik orrba-szájba, akkor hogy lehetne átmenteni ebbe a környezetbe a nagy teljesítményt a használhatóság mellett. Ez van. A "jelenlegi áramos csodákat" nem istenítem, mert tényleg nem jók (ez az állásfoglalásom sem derült volna ki?), de még könnyűszerrel LEHETNEK.

Arra a célzásodra, hogy lasszóval keresek olvasókat egy másik autós oldalhoz, csak annyit: nem az enyém a weblapl, a cikkekért nem kapok pénzt, tudakozódtam a TotalCar stábjánál, hogy nem gond-e, ha linkelgetek, vlasz erre nem érkezett.

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2009.05.27. 22:01:13

@Scalpel: Egyébként ha van ötleted arra vonatkozólag, hogy milyen jövőbeli megoldások lehetnének a nagy teljesítmény megtartására (ami nem, vagy csak kis részben kapcsolódik belső égésű motorhoz), szívesen meghallgatom, mert érdekel ez a téma!

Szsrobert 2009.05.28. 08:28:39

Scalpel: napelemmel, szélgenerátorral is lehet tölteni...

Szsrobert 2009.05.28. 08:33:11

Ami drágává teszi, az az akkuk ára.
Ha ismered az akkuamortizáció mértékét, nem fogsz jókedvűen gumit égetni. Környezettudatosságra nevel.
Építs napelemes járművet, ami közvetlenül, tárolás nélkül is képes meghajtani a járművet. Akkor megszűnik az akkuamortizáció.
A sokféle üzemanyag felhasználásának lehetősége nagyon vonzó számomra.
süti beállítások módosítása