Vajda Gábor (Gabor_V) 2009.04.30. 13:14

Új utak

Kedves Olvasóközönség!

Örömmel jelenthetem be, hogy innentől fogva a testcar.hu weblap cikkírója is lettem, pár régebbi írásom, ami itt a blogon is megtalálható, most ott is feltűnik és hamarosan vadonatúj cikkek is érkeznek!

Íme itt az első azoknak, akik még nem olvasták volna, "Kampánytúra" címmel, az alábbi linkre kattintva böngészhető:

 

www.testcar.hu/hu/gyorsitosav/090430-kampanytura-avagy-a-magyar-tuningiranyzat-megszuletese.html

Címkék:cikk testcar 12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://shinyredcars.blog.hu/api/trackback/id/tr91095638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AtoszMester 2009.04.30. 18:53:18

Osztan erre mit lehet írni?

Hipphipphurrá?

ChPh 2009.04.30. 21:38:16

Hehe, remélem a cikk egy vicc :D

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2009.04.30. 21:57:12

@ChPh: Elnézve blogodat neked biztosan az.
Amúgy nem szól másról az egész, mint a gondolatkeltésről. Meg arról, hogy tualjdonképpen miből is indulnak ki a tuningirányzatok. Mindig a környezetből.

ChPh 2009.04.30. 23:12:08

@Gee Halen: korántsem, a tuningirányzatok mindig divatdolgok, nézz csak körül:
Need for speed
Halálos Iram(ban, ben ból tól)
és még sorolhatnám
persze a klasszikus dolgok a Rallye-ból jönnek, nézd meg a gyártókat is...

ChPh 2009.04.30. 23:16:51

Ezen meg aztán tényleg besírtam:
"Oké, megemeltük az autót (vagy hagytuk eredeti magasságában), felraktuk a nagyobb papucsot. És most? A lényeg, hogy ne próbáljunk ekkor már Clean-re hasonlító gépet alkotni, megközelítésben a Cult jöhet szóba."

Bár értem mit akarsz ezzel, de azért elég erős a CULT-ot emlegetni, annak az alapja a porig ültetés...

ChPh 2009.04.30. 23:20:32

és nem fikázásból, tényleg csak segíteni akarok:
"Vagy hol lesz, amikor vezető pozícióban rákanyarodunk a bekötőútra, ami előtt fintorogva megtorpan?"
A vezető pozícióból bekanyarodsz a megemelt futóművel a bekötútra és beborulsz az árokba... hacsak nincs rugó (vagy kőkemény) a futóművedben, de akkor az összes úthiba ugyanúgy fáj, mint a civicnek...

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2009.04.30. 23:29:30

@ChPh: Persze, ezzel tisztában vagyok, az arra utalt, hogy hagyjuk a karosszériát nagyjából eredeti állapotában, ne csináljunk belőle műanyag papírsárkányt. De ha végignézed írásaimat, elég sok Cult-tal foglalkozó cikket találsz.

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2009.04.30. 23:31:15

@ChPh: Az általad felsorolt irányzatok mind japán (ill. a japánnak látszani akaró amerikaiból jönnek - "ricer"), ami meg valahol részben a túraautózásból, részben a rally-ból jön.

ChPh 2009.05.01. 08:11:58

@Gee Halen: irányzatokat nem soroltam fel, egyet sem.

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2009.05.01. 08:12:56

@ChPh: Bakker, most már a helyesírásba is beleköthetnél végre... :)

ChPh 2009.05.01. 21:19:40

@Gee Halen: ennyire nem leszek szőrszálhasogató :D